Середа, 27.11.2024, 20:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Суспільні новини [13]
Спортивні новини [0]
Політичні новини [0]
Новини району [8]
Сільські новини [0]
Оголошення [0]
Обласнi [21]
Україна [2]
Цікавеньке [1]
Календар
«  Вересень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Гумор
anegdot.com.ua
Фото






Новини району та області

Остання новина коротко:


читай всі новини на сайті: http://monte-live.at.ua
Ми ВКонтакті
vk.com/dolynka
//vk.com/dolynka

Погода
Погода в Монастирищі
Форма входу
Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Вересень » 8 » Техогляд скасували, але не для всіх
18:46
Техогляд скасували, але не для всіх

З 13 серпня працівники ДАІ не вимагають його від власників приватних авто Власники легкових автомобілів усіх типів, марок і моделей, причепів і напівпричепів до них, мотоциклів, мопедів, мотоколясок і подібних до них транспортних засобів не повинні більше проходити обов’язковий державний технічний огляд своїх транспортних засобів. 13 серпня набув чинності прийнятий Верховною Радою Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень», за яким більшість автовласників звільняється від проходження техогляду. Натомість власники таксі, вантажівок вантажопідйомністю до 3,5 т і більше, причепів до них, автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, зобов’язані, як і раніше, проходити техогляд, але з іншою періодичністю і не в державних, а на приватних станціях технічного обслуговування.
Замість талонів про техогляд видаватимуть протоколи
Аби звільнити власників приватних автомобілів від надмірного контролю за технічним станом їхніх транспортних засобів з боку держави, Верховна Рада прийняла новий закон про техогляд. Тепер обов’язковий техогляд проходитимуть тільки конкретні згадані вище види транспорту. Але ДАІ до цього більше не матиме ніякого відношення.
– З 13 серпня цього року категорично заборонили проведення державного технічного огляду транспортних засобів і видачу талонів про його проходження в ДАІ, – розповідає старший інспектор зі зв’язків із громадськістю Державтоінспекції Черкаської області Володимир Ліщенко. – Віднині технічний огляд транспортних засобів здійснюватимуть приватні станції технічного обслуговування, котрі матимуть на це відповідний дозвіл. Замість звичних талонів про ТО, видаватимуть протоколи про проходження технічного огляду. Ці протоколи водії транспортних засобів, котрі підлягають обов’язковому проходженню техогляду, зобов’язані пред’явити працівникам ДАІ.
З водіїв приватних автомобілів ні талонів, ні протоколів вимагати не будуть. Проходити чи ні техогляд, вони тепер вирішуватимуть самі.
– Таку практику давно вже започаткували в Європі, – розповідає директор дилерського центру «RENAULT TRUCKS» ВАТ «ТРАК-Авторитет» Максим Максименков. – Але ми, на мою думку, на відміну від Європи, до таких змін іще не готові. За кордоном кожен власник авто обслуговує його у відповідному сервісному центрі, а в нас – у гаражі. Для водіїв це, звісно, позитивні зміни, але рівень відповідальності в них, на мою думку, ще дуже низький. А це безпека на дорозі.
Мобільні станції для техогляду на Черкащину не надійшли
Самі водії на скасування проходження обов’язкового техогляду реагують насторожено, оскільки закон тільки почав діяти, й не відомо, що від нього чекати.
– Ми знаємо, як було раніше: водій приїжджав у ДАІ, платив за талон, а наступного дня виїжджав і ламався, – говорить голова громадської організації «Спілка водіїв Черкащини» Сергій Громико. – Така процедура нас категорично не влаштовувала, тому зміни були потрібні. Але ж незрозуміло, на яких станціях технічного обслуговування можна проходити техогляд, а на яких – ні, скільки їх, які адреси? Також незрозуміло, чи матимуть право працівники ДАІ, як раніше говорили, перевіряти технічний стан автомобіля прямо на дорозі?
Переліку СТО, які матимуть право здійснювати техогляд, поки що дійсно немає, але таких, які б могли перевіряти справність абсолютно всіх видів транспортних засобів, на Черкащині одиниці. Тож, аби знайти ту СТО, яка матиме дозвіл здійснювати техогляд саме вашого транспортного засобу, доведеться поїздити. Але з часом це питання обіцяють урегулювати. А от із автомобілями-лабораторіями, які теж обіцяли закупити, поки що нічого не зрозуміло.
– Звучала інформація, що для потреб усіх регіонів України буде закуплено 27 таких пересувних лабораторій, – каже Володимир Ліщенко. – Їх планували використовувати для перевірки технічного стану транспортних засобів, що здійснюють пасажироперевезення, перевозять небезпечні вантажі, а також транспортних засобів, які потрапили в ДТП, однією з супутніх причин яких був незадовільний технічний стан. Але на Черкащину жодної пересувної лабораторії ще не надійшло, відповідно й указівок та роз’яснень про їхнє використання також.
У приватних СТО встановлюватимуть камери відеоспостереження
Чимало змін спричинив новий закон про техогляд і в роботі страхових компаній, адже тепер вони як ніхто зацікавлені в проходженні водіями якісного та прозорого техогляду.
– Страховий агент має право видати страховий поліс тільки після того, як ретельно перевірить протокол про проходження техогляду, – розповідає директор Черкаської регіональної дирекції страхової групи «ТАС» Володимир Волоха. – Інакше, як після ДТП буде з’ясовано, що причиною аварії став несправний технічний стан автомобіля, на страхового агента, котрий видав поліс на цей автомобіль, накладається штраф у розмірі від 1 700 до 2 040 гривень. Тому ми як ніхто зацікавлені в тому, щоб водії проходили техогляд реально, а не на папері.
Загалом у чесному та прозорому проходженні техогляду зацікавлені й самі станції технічного обслуговування, адже їх теж штрафуватимуть, якщо причиною ДТП буде несправний технічний стан автомобіля, а на руках його водія є талон про проходження техогляду в тій чи іншій СТО. Тому, щоб уникнути зайвих непорозумінь і претензій, приватні СТО будуть установлювати камери відеоспостереження, якими зніматимуть, коли приїхав автомобіль, які роботи по його ремонту чи обслуговуванню було здійснено, і коли він виїхав зі станції. Це нововведення, за словами Володимира Ліщенка, допоможе уникнути корупції серед працівників СТО. Тож купити нові протоколи буде, імовірніше, нереально. Та й навряд чи в цьому будуть зацікавлені самі водії, адже й на них у разі ДТП через поломки в автомобілях накладатимуться штрафи.
Вартість страхових полісів зросте приблизно на 15 відсотків
Якщо власники таксі, вантажівок вантажопідйомністю до 3,5 тонни і більше, причепів до них, автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, зобов’язані страхувати свій транспорт, то страховка приватних машин – добровільна справа кожного водія. Єдине, про що варто пам’ятати, це те, що страхові поліси, за словами директора Черкаської регіональної дирекції страхової групи "ТАС” Володимира Волохи, скоро подорожчають приблизно на 15% через збільшення витрат страхових компаній на виїзди на місця ДТП, і те, що в разі аварії через несправний технічний стан транспортного засобу страхова компанія відповідальності не несе. Тобто, немає протоколу про техогляд – немає й страховки.
Зміни, спричинені новим законом:
•документи, які повинен мати при собі водій: посвідчення водія та техпаспорт. Нотаріальну довіреність на право керування чужим транспортом, а також дорожні листи скасували.
•водій зобов’язаний на вимогу інспектора ДАІ пред’явити для перевірки документи, але не передавати їх інспектору, як було раніше;
•якщо раніше Закон «Про міліцію» містив тільки 4 причини, за яким працівник ДАІ міг зупинити транспортний засіб, то тепер їх набагато більше. Це: потреба опитати водія чи пасажирів про обставини ДТП, злочину чи іншого правопорушення, свідками якого вони були чи навіть могли бути; необхідність залучення водія для надання допомоги іншим учасникам руху чи працівникам ДАІ під час оформлення протоколів; проведення планових перевірок документів.
Періодичність проходження обов’язкового техогляду (за новим законом):
•для легкових автомобілів, які використовуються в комерційних цілях, тобто для заробітку, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;
• для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них і автомобілів таксі незалежно від терміну експлуатації – щороку;
•для автобусів і спеціалізованих транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Джерело: novadoba.info
Категорія: Суспільні новини | Переглядів: 1118 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]



Вверх сторінки
Вверх | Top

Copyright dolynka.at.ua © 2024 веб-дизайн від monte-live